اهمیت تعمیر پایه صندلی جک دار

گروه صنعتی امید تولید کننده انواع قطعات صندلی های اداری می‌باشد که طی سال های گذشته توانسته است موفقیت های بسیار مطلوبی را کسب نماید و دانش خود را نسبت به انواع صندلی ارتقا داده و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. شرکت امید برای دریافت رضایت مشتریان خود از بهترین مواد اولیه در تولید تمام محصولات خود استفاده میکند. واحد تولیدی امید تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتری از خرید خود کاملا مطمئن باشد و به همین منظور محصولات امید دارای گارانتی 36 ماه می‌باشد. صندلی اداری از قطعات مختلفی تشکیل شده که اصلی ترین آن ها مکانیزم ، دسته و پایه هستند.

اهمیت تعمیر پایه صندلی جک دار

فهرست مطالب

اهمیت تعمیر پایه صندلی جک دار

پایه صندلی اداری در ساختار صندلی بسیار موثر است چرا که به سلامت بدن شما کمک می کند، حالا اگر پایه خراب شود و صندلی از حالت استاندارد خارج شود به بدن شما صدمه می زند و باعث ایجاد درد و حس ناپایداری هنگام کار می شود. پایه صندلی اداری انواع مختلفی دارد که باید با توجه به وزن فرد و کارایی آن انتخاب شود، پایه ی صندلی ممکن است در اثر ضربه و یا فشار آسیب ببینید که در این حالت صندلی تقریبا غیر قابل استفاده می شود. پس حتما در زمان بروز مشکل به تعمیر و تعویض پایه صندلی و همچنین تعویض جک صندلی اداری بپردازید تا مشکلی برای بدن شما پیش نیاید.

عموما در تمام صندلی های یک پایه به نام “پنج پر” وجود دارد که در پایین هر یک از پره ها یک عدد چرخ متصل است . در پایه های پنج پر تنوع در طرح و جنس به چشم می خورد که می تواند در شکل ظاهری جلوه بیشتر از خود نشان دهد و تا حدودی انتخاب را برای مشتری باز بگذارد . شرکت ایده آل قطعه امید که از اهمیت بالایی برخوردار است همیشه از جنس درجه یک در تعمیرات پایه صندلی اداری هم استفاده می کند تا کاری با کیفیت و در خور شان مشترین ارائه کند و پس از تعمیرات پایه صندلی اداری با ارائه گارانتی های دو ساله سعی بر جذب رضایت مشتری خود خواهد کرد . اگر بخواهیم به طور کلی از نوع جنس پایه های صندلی اشاره کنیم باید گفت نوع اول ، جنس پایه صندلی اداری پلاستیکی که همین هم به سه نوع پایه کوچک و پایه متوسط و پایه بزرگ تقسیم می شود که متناسب با اندازه و نوع صندلی نصب می شود . اما نوع دوم که از استحکام خوب و محکمی برخوردار است و البته مانند پایه های صندلی پلاستیکی دارای سه نوع کوچک ، متوسط و بزرگ هستند پایه صندلی های فلزی هستند که مشتریان آن بیشتر است و از طرفداران بیشتری برخوردارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .