بررسی تخصصی پایه صندلی اداری

گروه صنعتی امید تولید کننده انواع قطعات صندلی های اداری می‌باشد که طی سال های گذشته توانسته است موفقیت های بسیار مطلوبی را کسب نماید و دانش خود را نسبت به انواع صندلی ارتقا داده و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. شرکت امید برای دریافت رضایت مشتریان خود از بهترین مواد اولیه در تولید تمام محصولات خود استفاده میکند. واحد تولیدی امید تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتری از خرید خود کاملا مطمئن باشد و به همین منظور محصولات امید دارای گارانتی 36 ماه می‌باشد. صندلی اداری از قطعات مختلفی تشکیل شده که اصلی ترین آن ها مکانیزم ، دسته و پایه هستند.

فهرست مطالب

بررسی تخصصی پایه صندلی اداری

در این مقاله به معرفی یکی دیگر از قطعات صندلی به نام پایه صندلی اداری می پردازیم. پایه صندلی اداری یا همان پنج پر، در واقع با ظاهری مختلف و در شکل های گوناگون تولید و یا وارد بازار می شوند که همه آن ها یک وظیفه را بر عهده دارند.

پایه صندلی اداری قطعه ای است که در انتهای جک صندلی قرار می گیرد و به هر یک از پر ها یک چرخ متصل می شوند و مقاومت پنج پرها در مقاومت و استحکام صندلی اداری بسیار تاثیر گذار می باشند.

به طور کلی کیفیت پایه صندلی رابطه ای مستقیم با مدت زمان و طول عمر مفید صندلی دارد، زیرا در صورت استاندارد نبودن پایه، جک صندلی نیز فرسوده می شود و صندلی قابل استفاده نمی باشد. اما در بیشتر مواقع شما می توانید با تعویض و یا تعمیر قطعات صندلی، صندلی خود را به یک صندلی جدید و نو تبدیل کنید.

جنس پایه صندلی

پایه صندلی به طور کل دارای دو جنس می باشد:

1.جنس پلاستیکی: پایه های پلاستیکی به خودی خود دارای سه دسته اند، پایه کوچک، پایه متوسط، پایه بزرگ

  1. جنس فلزی: که از استحکام بیشتری برخوردار می باشند و مانند پایه پلاستیکی دارای سه نوع کوچک، متوسط و بزرگ می باشند.

دقت کنید:

پایه صندلی اداری از جنس فلزی، استحکام بیشتری نسبت به جنس پلاستیکی دارد.

از پایه های کوچک برای تولید صندلی کارمند و صندلی های کوچکتر

و از پایه های صندلی بزرگ اصولا در تولید صندلی های مدیریتی استفاده می کنند.

لازم به ذکر است بدانیم زمان استفاده از صندلی اگر احساس ناپایداری یا لغزش میکنیم امکان دارد به خاطر پایه صندلی باشد که با تعویض یا تعمیر پایه صندلی این مشکل برطرف خواهد شد.

آموزش تعویض پایه صندلی :

با فشار دادن دسته جک صندلی قسمت بالایی صندلی را از جک و پایه جدا میکنیم سپس پایه را وارونه کرده و با استفاده از چکش به جک ضربه میزنیم ( مواظب باشید جک به شما اصابت نکند ) بعد از جدا شدن جک از پایه جک صندلی را به پایه جدید منتقل کرده و صندلی را نیز نصب میکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .