تعویض پایه صندلی اداری

گروه صنعتی امید تولید کننده انواع قطعات صندلی های اداری می‌باشد که طی سال های گذشته توانسته است موفقیت های بسیار مطلوبی را کسب نماید و دانش خود را نسبت به انواع صندلی ارتقا داده و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. شرکت امید برای دریافت رضایت مشتریان خود از بهترین مواد اولیه در تولید تمام محصولات خود استفاده میکند. واحد تولیدی امید تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتری از خرید خود کاملا مطمئن باشد و به همین منظور محصولات امید دارای گارانتی 36 ماه می‌باشد. صندلی اداری از قطعات مختلفی تشکیل شده که اصلی ترین آن ها مکانیزم ، دسته و پایه هستند.

تعویض پایه صندلی اداری

فهرست مطالب

تعویض پایه صندلی اداری

برای تعویض پایه صندلی جک دار که مرحله مهمی در تعمیر صندلی اداری می باشد ابتدا باید محل دقیق مشکل را پیدا کنیم و ابزار های مورد نیاز را تهیه کنیم.
بعد از اینکه ایراد را پیدا کردید و متوجه شدید که مشکل از پایه صندلی است صندلی را کاملا برعکس کنید تا روی آن تسلط داشته باشید و بعد با کمک آچار و چند ضربه به پایه آن را از جک و پایه هیدرلیک جدا کنید. دقت کنید صندلی در حالت خلاص باشد. هنگام ضربه زدن دقت کنید که ضربه ها به جای درست وارد شوند و باعث در رفتگی بقیه قطعات نشوند. بعد از جدا سازی بدنه صندلی از پایه تمام قطعات و مهره ها را در یک کیسه جمع آوری کنید تا هنگان نصب کردن به مشکل نخورید بهتر است اگر برای بار اول این کار را انجام می دهید از مراحل جدا سازی فیلم بگیرید تا هنگام نصب جای دقیق هر قطعه را بدانید. برای جدا سازی پایه از دسته ها کمک نگیرید چرا که آن ها به بدنه صندلی متصل هستند و دچار آسیب می شوند. وقتی پایه صندلی جدا شد داخل و اطراف آن را به خوبی بررسی کنید تا محل شکستگی یا ساییدگی را پیدا کنید اگر قابل تعمیر بود آن را تعمیر کنید و در غیر این صورت یک پایه مناسب خریداری کنید و به جک متصل کنید در هنگام نصب پایه دقت کنید پایه در جای درست قرار بگیرد و چفت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .